«Психічне здоров’я. Розкодування» для «Психічне здоров’я для України»

Клієнт: MH4U
Рік: 2020

ВИКЛИК

Уявіть, 30% українців матимуть психічні розлади протягом життя. Водночас значна частина людей — 61 % респондентів згідно з дослідженням, яке було проведене в межах кампанії, не знають, як саме проявляються ті чи інші психічні розлади.

Тож наше завдання полягало у тому, аби пояснити українцям що таке психічне здоров’я та які прості кроки допомагають дбати про нього.

СТРАТЕГІЯ

Ми побудували ідею кампанії «Психічне здоров’я. Розкодування» на інсайті людей:

Наша команда запропонувала 12 поширених ситуацій — проблем у житті, які негативно впливають на психічне здоров’я, й дала для цих проблем доступні та дієві рішення. Бо саме фокусування на рішенні (а не проблемі) та маленькі кроки допомагають поліпшити стан.

Ми мали показали, що турбота про психічне здоров’я —  це можливість вирішити проблеми, з якими стикається кожен і кожна.

Як? —

Наша команда запропонувала 12 поширених ситуацій — проблем у житті, які негативно впливають на психічне здоров’я, й дала для цих проблем доступні та дієві рішення. Бо саме фокусування на рішенні (а не проблемі) та маленькі кроки допомагають поліпшити стан.

Саме тому ми мали показали, що турбота про психічне здоров’я —  це можливість вирішити проблеми, з якими стикається кожен і кожна. Як?

Наша команда запропонувала 12 поширених ситуацій — проблем у житті, які негативно впливають на психічне здоров’я, й дала для цих проблем доступні та дієві рішення. Бо саме фокусування на рішенні (а не проблемі) та маленькі кроки допомагають поліпшити стан.

Наша команда стала обличчями кампанії, щоби на власному прикладі показати: тема психічного здоров'я стосується кожного з нас.

Ці креативи ми використали для запуску діджитал-кампанії. Також на основі віжуалів створили анімації, аби поширювати їх як соціальну рекламу в потягах «Інтерсіті» та у вагонах київського метро‎. А ще — надрукували плакати із порадами і розмістили їх у всіх вагонах метро Києва.
Аби розпочати розмову про психічне здоров’я та його важливість для українців, наша команда залучила українських лідерів думок до флешмобу у соцмережах. Лідери думок ділилися простими порадами про те, як їм вдається зберігати добре психічне здоров’я і закликали долучатися до флешмобу своїх друзів і підписників.

Ми підготували серію спецпроєктів «Фітнес психічного здоров’я» cпільно із відомою психотерапевткою Оксаною Королович та українськими лайфстайл медіа. Серед яких — інтерактивний тест на УП. Життя, аби перевірити свою стресостійкість.

Експеримент на Liga. Life: протягом 30 днів журналістка Liga мала практикувати спеціальні техніки для поліпшення психічного здоров’я, які ми підготували разом з психотерапевткою,та розповісти про свої відчуття у матеріалі.
А також — стаття на Bit.ua про вплив гормонів та нейромедіаторів на нас та те, які звички допоможуть віднайти емоційний баланс.
РЕЗУЛЬТАТИ:
Реклама у діджиталі:
понад 2 млн
охоплення
Спецпроєкти з медіа:
42 690 охоплення загалом
Челендж із лідерами думок:
понад
134 500
охоплення
Реклама у діджиталі:
460 000
охоплення
за місяць