«Коли потрібно одужати»для медичної мережі «Добробут»

СИТУАЦІЯ

Медична мережа «Добробут» — одна з найбільших приватних медичних мереж в Україні. Хоча бренд є добре впізнаваним серед аудиторії, для більшості він асоціюється з медичними послугами первинної ланки та педіатрією. Водночас «Добробут» має високий рівень надання вузькоспеціалізованої медичної допомоги та займається розв’язанням складних клінічних випадків.

ВИКЛИК
Нам потрібно було сформувати в аудиторії знання про те, що у «Добробут» можна і варто звертатись по допомогу з будь-яких питань. Зокрема, задля вирішення складних випадків.
Один із викликів, який додавав певних труднощів у розробці нашого рішення, — законодавчі обмеження у використанні медичної тематики в комунікаціях. Це і неможливість використовувати образ лікаря, і збереження пацієнтської таємниці.
СТРАТЕГІЯ
Ми зрозуміли, що звернення людини до лікаря — це щось більше, аніж просто консультація, лікування чи процедура. В «Добробут» звертаються тоді, коли потрібно одужати. Бо «одужати» — це про надію та віру в майбутнє.
Так і виникла ідея кампанії
«Добробут.
Коли потрібно
одужати».

Основа кампанії — реальні складні випадки лікування пацієнтів у мережі «Добробут» та їх одужання разом з командою медиків. Ми зняли відео на основі реальної історії пацієнта з рідкісною аномалією розвитку судин. Та поширювали коротку та довгу версії відео на національному ТБ та у діджиталі.

Ще одна важлива частина кампанії — сайт наповнений складними історіями пацієнтів, їх коментарями та коментарями лікарів, які займались лікувальним процесом.

Ми публікували складні пацієнтські історії у соціальних мережах «Добробуту» й розмістили постери з коротким описом історій в усіх центрах мережі.

РЕЗУЛЬТАТИ
Охоплення у діджиталі:
понад 5 млн
Відвідувачів на сайті:
понад 100 тис
Охоплення в соціальних мережах:
понад 300 тис
Перегляди у YouTube:
73 тис
Середня тривалість перегляду: 85 сек (51,1%)