Клієнт: Arterium
Рік: 2021

Кампанія «Антибіотики за Правилами»

ВИКЛИК
Щороку українці вживають усе більше антибіотиків. А це означає більше ризиків виникнення резистентності до антибіотиків — стійкість бактерій до одного або кількох із цих ліків. Коли вона з’являється, то людина може захворіти, але антибіотик не допоможе. Якщо так буде і далі, то ми знову опинимося у ситуації, коли не зможемо лікувати ангіну, а бактеріальна пневмонія призводитиме до смерті.
СТРАТЕГІЯ
Ми провели дослідження і зрозуміли, що багато українців звикли самостійно призначатиантибіотики, бо «так зручніше». Щоб змінити цей шаблон поведінки, ми розробили 5 правил відповідального вживання антибіотиків та допомогли медикам розказати правила у ті самі «вирішальні моменти».
Ми створили 5 відео зі знайомими ситуаціями, коли люди призначають собі антибіотики. І в кожне відео інтегрували по 1 правилу правильного вживання ліків.
РОЗВИТОК
КАМПАНІЇ
Ми перетворили короткі версії відеоісторій на прероли для YouTube. Вони вели на основну платформу кампанії — antibacterium.com.ua. Саме там ми детально пояснили правила прийому антибіотиків та спростували міфи.

Як додатковий канал для комунікацій ми використали Facebook-сторінку корпорації Артеріум.
РЕЗУЛЬТАТИ:
Сайт antibacterium.com.ua:
5 782
перегляди
178
відміток на мапі
Facebook:
3 420 883
охоплення
10 000
взаємодій
YouTube:
1 351 250
охоплення
Спецпроєкти:
1 891 200
охоплення
Медіа:
164 000
охоплення
Загалом охоплення:
6 833 115
контактів
(на 1,8 млн контактівбільше, ніж заплановано)